Infolinia ogólnopolska:

222 502 888; 730 224 467

Dołącz do nas:

Zamów kontakt

Zarząd i Rada Nadzorcza

Zarząd i Rada Nadzorcza

Zgodnie z §13 ust. 1 Statutu Zarząd Emitenta składa się z od 1 do 5 członków. Zgodnie z §14 ust. 2 Statutu, kadencja Zarządu Emitenta wynosi 4 lata. Obecny Zarząd jest Zarządem pierwszej kadencji, która dla wszystkich jego członków upływa w dniu 12 marca 2016 roku.

Maria Biernacik-Bańkowska – Prezes Zarządu

Maria Biernacik-Bańkowska jest absolwentką Wyższej Szkoły Dziennikarskiej w Warszawie na kierunku politologia o specjalizacji filmowo-telewizyjnej. Ukończyła również neurolingwistykę w Instytucie NLP w Warszawie i uzyskała tytuł trenera. Prowadząc od 1996 roku własną działalność gospodarczą pod nazwa „Sukces M” przygotowuje i prowadzi wykłady oraz szkolenia na temat ekologicznego stylu życia, komunikacji międzyludzkiej oraz organizacji biznesu. Tematem zdrowia i zdrowego stylu życia interesuje się od dawna. Od sierpnia 2010 roku podjęła współpracę z Revitum sp. z o.o , wykazując duże umiejętności organizacyjno-finansowe od marca 2011 została również członkiem zarządu tej firmy.

1996 – do chwili obecnej własna działalność gospodarcza ”Sukces M”

2010 – dyrektor zarządzający Revitum sp. z o.o.

2011 – Członek Zarządu Revitum S.A.

2016 – Prezes Zarządu Revitum S.A.

Obecna Rada Nadzorcza jest Radą Nadzorczą drugiej kadencji, która dla wszystkich jej członków upływa w dniu 18 czerwca 2018 roku W skład Rady Nadzorczej Emitenta wchodzą obecnie:

Kaya Stefaniak – Przewodnicząca Rady Nadzorczej

Kaya Stefaniak to doświadczony manager i były dyplomata, a także ceniony pedagog i szkoleniowiec. Zarządzała między innymi spółkami z kapitałem zagranicznym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła pełniąc funkcje kierownicze w kraju i za granicą w międzynarodowych spółkach oraz administracji państwowej. Jest konsultantem w sprawach biznesowych związanych z kontaktami z Bliskim i Dalekim Wschodem, współpracuje w tym zakresie z ambasadami państw azjatyckich oraz inwestorami. Posiada między innymi wykształcenie pedagogiczne, prawnicze i ekonomiczne doktoranckie. Obecnie kontynuuje i poszerza edukację w branży medycznej, z którą też jest od kilku lat związana prowadząc klinikę medycyny estetycznej i SPA.

Anna Skowrońska – Członek Rady Nadzorczej

Przebieg pracy zawodowej Anny Skowrońskiej:

2001 – obecnie – własna działalność gospodarcza: Agencja Wydawnicza IDEAPRESS

2001 – 2009 – współpraca z Agencją Wydawniczą Mediapolis w ramach przygotowywania wydawnictw firmowych, raportów rocznych i innych. Pełnienie w dla ww firmy funkcji szefa działu infografiki a następnie dyrektora artystycznego.

1996-2001 – Wydawnictwo Bonnier Business – redakcja „Puls Biznesu” – grafik i infografik

1993–1996 – Agencja Reklamowa KnapArt – grafik i infografik

1991-1993 – Wydawnictwo Bauer – Redakcja „Świata Kobiety” – asystentka red. Naczelnego, dziennikarka.

Rafał Markiewicz – Członek Rady Nadzorczej

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Rachunkowość oraz Zarządzanie i Marketing. Po ukończeniu studiów zdobywał doświadczenie jako konsultant finansowy przeprowadzając analizy najlepszych podatkowych opcji dla inwestycji zagranicznych w Polsce. Rafał Markiewicz pracował jako Dyrektor Departamentu Fakturowania i Rozliczeń w Telekomunikacji Polskiej (obecnie Orange Customer Service), gdzie był odpowiedzialny za procesy obsługi klienta. Następnie odegrał kluczową rolę w tworzeniu firmy InPost Finanse Sp. z o.o. gdzie rozwijał usługę przekazów pieniężnych. Obecnie jest prezesem w firmie InPost Finance S.à rl – spółki z siedzibą w Luksemburgu, gdzie jest odpowiedzialny za rozwój biznesu w obszarach takich jak dostarczanie rozwiązań płatniczych dla klientów z sektora e-commerce na całym świecie oraz za inwestycje w Paczkomaty na terenie Azji i Europy. Od niedawna Rafał Markiewicz rozwija także kilka nowych start-upów - m.in. Wiewiórka.pl (płacenie indywidualnym użytkownikom za zwrot odpadów takich jak butelki, metale, odzież, itp), Yachtoo (internetowy pośrednik w czarterowaniu jachtów) oraz InQubit (inkubator przedsiębiorczości, start przewidziany w 2015 roku).

Bogdan Paszkowski – Członek Rady Nadzorczej

Pan Bogdan Paszkowski w 1978 roku ukończył studia wyższe na Politechnice Warszawskiej i uzyskał tytuł magistra inżyniera Mechaniki Precyzyjnej. Opis zajmowanych przez Pana Bogdana Paszkowskiego stanowisk w trakcie jego kariery zawodowej oraz wskazanie pełnionych przez niego funkcji w organach spółek zawiera poniższa tabela:

1978-1979 Instytut Lotnictwa, asystent

1979-1982 Przemysłowy Instytut Telekomunikacji, konstruktor

1982-1991 Zrzeszenie Prywatnego Handlu i Usług, własna działalność gospodarcza

1991-1994 SUNSAT – Zakład Telewizji Kablowej, Dyrektor Techniczny 1994-1997 ASTER City Cable Sp. z o.o., Członek Zarządu

1997-1999 ASTER City Cable Sp. z o.o., Prezes Zarządu

1997-1999 Bresnan Polska Sp. z o.o., członek Zarządu

1997-1999 Polskie Sieci Kablowe Sp. z o.o., Prezes Zarządu

1998-1999 Katowicka Telewizja Kablowa Sp. z o.o., członek Rady Nadzorczej

1999-2004 BATIMENT Sp. z o.o., Prezes Zarządu

1994-2000 ASTER City S.A., Członek Zarządu

1999-2001 SPIN Sp. z o.o., Prezes Zarządu

1999-2001 Internet Idea S.A., Członek Zarządu

Od 2001 SPRAY Sp. z o.o. (od 2003 SPRAY S.A.), Prezes Zarządu

Od 2011 Polskie Sieci Telefoniczne sp. z o.o.,

2010-1011 Serwis Telekom sp. z o.o., Członek Zarządu

2010-2011 D.B.B. Green Energy S.A., Członek Rady Nadzorczej

2011 – 2014 – Członek Zarządu REVITUM S.A. Od 2012 Greenberry S.A., Członek Rady Nadzorczej

Od 2012 Gacca sp. z o.o., Członek Zarządu Od 2013 VENTO Telewizja Kablowa sp. z o.o., Członek Zarządu

2013-2014 AMMONO S.A., Prezes Zarządu

Od 2014 Venture Capital Poland S.A., Prezes Zarządu

Waldemar Sałata – Członek Rady Nadzorczej

Pan Waldemar Sałata w ciągu ostatnich trzech lat był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych w następujących spółkach: Star Telekom Sp. z o.o. – Prezes Zarządu, SN Kicarz Sp. z o.o. – Prezes Zarządu, Greenberry S.A. – Prezes Zarządu.

Andrzej Czapski – Członek Rady Nadzorczej

Pan Andrzej Czapski posiada wykształcenie wyższe. W roku 2001 ukończył studia na Politechnice Warszawskiej, Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych, Kierunek Wspomagane Komputerowo Projektowanie, a w roku 2011 na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych. Pan Andrzej Czapski kolejno pracował: 1998 – 2000 Inter – Assistance S.C., Referent d/s likwidacji szkód komunikacyjnych. 2000 – 2002 „METAR” Agencja Ubezpieczeniowa, Referent d/s ubezpieczeń. 2000 – 2002 „PRIM” Sp. z o.o. Specjalista d/s leasingu. 2003 – 2004 „FINCO-PRIM” Sp. z o.o., Kierownik zespołu d/s negocjacji. 2003 – 2004 „PRIM” Sp. z o.o., Członek Zarządu ds. ubezpieczeń. 2006 – 2009 „SPRAY” S.A., Członek Rady Nadzorczej 2004 – „Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie”, Naczelnik Wydziału Techniki, Administracji i Zaplecza.

Test obciążeń

Aktualne promocje

Chcesz umówić się do specjalisty Revitum?

Nasz serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Dowiedz się wiecej.

Zgadzam się